woensdag 23 december 2009

Met het virus besmet....?

Ik geloof dat ik met het virus besmet ben geraakt. Geen Mexicaanse griep of Q-koorts. Veel erger! Van de Mexicaanse griep of de Q-koorts kun je nog van genezen. Of ik zal genezen van het virus waar ik momenteel last van heb is maar de vraag.

Sinds jaar en dag volg ik DE club uit de Maasstad. Ondanks het winterse weer blijven mijn Feyenoord sjaal en pet aan de kapstok hangen.
Is dat dan de oorzaak van het virus dat ik heb opgelopen kun je jezelf afvragen. Nee, het is niet de oorzaak maar een gevolg van het virus dat ik heb opgelopen.

Het virus sluimerde feitelijk al een tijd maar erg veel last had ik er niet van. Tegenwoordig is dat anders.....
Door mijn radiouitzendingen bij Boschtion FM, waar we elke vrijdag de wedstrijden van FC Den Bosch live verslaan, ben ik de club beter gaan volgen.
En waar je mee omgaat, raak je mee besmet!


Mee hil mun hart...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten