donderdag 14 januari 2010

Kiepevel


Elk jaar opnieuw moet ik weer op gang komen. Waar andere Bosschenaren zich zonder te blikken of blozen het carnavalsgedruis instorten, ben ik wat terughoudend. Dat ligt misschien aan het feit dat ik in Veldhoven geboren ben. Een traditie zoals ze die in Oeteldonk hebben, is er in Veldhoven niet. Laat staan dat ze in Veldhoven al ergens in november beginnen met en heel traject aan evenementen in de aanloop naar carnaval.

Inmiddels zit mijn tweede live-uitzending van Radio Kiepevel er weer op. Mijn carnavalsmotortje begint warm te draaien. Aanstaande zaterdag eens even in de bouwhal kijken en volgende week woensdag de derde Kiepevel-uitzending.

Mocht je ook de kriebels krijgen....
Radio Kiepevel, een samenwerking tussen Boschtion en de Oeteldonkse Club, wordt elke woensdag live uitgezonden van 21.00 tot 23.00 uur in café De Graven van Leuven op de Wolvenhoek in 's-Hertogenbosch. Of beter gezegd; in Oeteldonk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten