maandag 1 maart 2010

Op de 10...

De één of andere trainer heeft die term ooit geïntroduceerd in het voetbal. Bedoeld voor de speler in het centrum van de aanvalslinie. Op de kandidatenlijst van Stadspartij Knillis sta ik op de 10. In dit geval op de tiende plaats en niet in het centrum van de aanvalslinie.

Vanavond nog een rondje gemaakt om de verkiezingsposters te controleren en zonodig opnieuw te plakken. Aangezien FC Den Bosch een inhaalwedstrijd speelde stemde ik mijn autoradio af op Boschtion om het liveverslag van de wedstrijd te volgen. Na 3 minuten stond FC Den Bosch al met 0-2 voor op FC Dordrecht. Het tegendoelpunt van de Dordrechtenaren mis ik terwijl ik een poster sta te plakken. Het derde doelpunt van FCDB gelukkig niet. Die 1-3 wordt ook de einduitslag.

De terugreis naar 's-Hertogenbosch, met de bus, zal aangenaam zijn geweest voor de supporters naar deze mooie, verdiende en belangrijke overwinning.

Woensdag 3 maart verdient Stadspartij Knillis bij de gemeenteraadsverkiezingen een mooie overwinning. Een lokale partij met hart voor de stad en de dorpen. Als lokale partij is Stadspartij Knillis in ieder geval niet gebonden aan een landelijk partijbeleid. Stadspartij Knillis kan die keuzes maken die de burgers van stad en dorp ten goede komen.

Stem 3 maart Lijst 9 Stadspartij Knillis!
Bij voorkeur op kandidaat nummer 10...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten